Marketing

Adres URL – co to jest?

Co to znaczy URL? Adres URL to jeden z najważniejszych elementów związanych z indeksowaniem stron internetowych w Google’u. To właśnie on dzieli witryny na poszczególne sekcje, które później odwiedzają użytkownicy i roboty wyszukiwarki. Odpowiednia budowa oraz struktura adresów URL pozwala więc uniknąć wielu błędów powiązanych z obecnością strony w Google’u. […]

8 sprawdzonych sposobów na lepsze pozycje i pozycjonowanie w Google

Dzisiaj przedstawię sprawdzone sposoby na poprawę widoczności strony w wyszukiwarce Google, które można zastosować dla każdego serwisu, w tym sklepu internetowego czy firmowej wizytówki. 1. Unikalny i użyteczny content Dużo się o tym mówi, ale jak naprawdę jest? Rzeczywiście, unikalność treści jest jednym z najważniejszych czynników, które mogą decydować o […]

Najbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I

Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ na przykład chcesz zostać designer lub masz może własną firmę […]

Pozycjonowanie stron internetowych dla podmiotów z Krakowa

Wszechobecność internetu oraz wygoda wykorzystania go do wyszukania potrzebnych usług i artykułów doprowadziła do tego, iż każda marka chce obecnie być zauważalną w sieci. W rzeczy samej, samo postawienie strony firmowej nie oznacza, że potencjalni klienci do nas trafią – kluczowa jest przecież obecność na pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania. Wiele […]

Heurystyki Nielsena a treść na stronie internetowej. Związki contentu, UX i SEO

Doświadczenie użytkownika – czyli to, czym zajmuje się UX – to bardzo ważny aspekt na każdym etapie projektowania i utrzymywania strony internetowej lub aplikacji, również w przypadku tworzenia contentu i pracy nad SEO. Heurystyki Nielsena są listą dobrych praktyk, których zastosowanie znacząco wpływa na poprawę doświadczenia użytkowników danego serwisu. W […]

Bądź widoczny w Google – współpracuj z agencją SEO

Przedsiębiorstwa i właściciele portali internetowych, którzy chcą wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na co najmniej trzy sposoby. Pierwszy, którego nie polecamy, to podejmowanie starań . Nie dysponując doświadczeniem w problematyce SEO i nie obserwując każdego dnia wiadomości o zmianach w algorytmie Google, […]

Krótki poradnik o tworzeniu stron internetowych?

Funkcjonalność stron www bierze się w szczególności z ich wzornictwa. Projektując witryny www powinniśmy nie tylko opierać się na walorach estetycznych, ale również przyzwyczajeniach użytkowników – kiedy poruszanie się na serwisie przysporzy im problemów, szybko wejdą na drugą witrynę i wybiorą towary konkurencji. By zatem strona przyniosła nam spodziewane zyski, […]

Optymalizacja stron – to się opłaca

Wydałeś krocie na firmową stronę internetową, jednak ta nie przyciąga nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana i posiada nowoczesne technologie, ale klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo intensywnych działań? Najpewniej powód tkwi w małej widoczności w sieci. Klienci zwykle używają Google – każdy biznesmen musi […]