Bądź widoczny w Google – współpracuj z agencją SEO

Na seo4.net znajdziesz aktualną ofertę usług SEO.

Przedsiębiorstwa i właściciele portali internetowych, którzy chcą wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na co najmniej trzy sposoby. Pierwszy, którego nie polecamy, to podejmowanie starań . Nie dysponując doświadczeniem w problematyce SEO i nie obserwując każdego dnia wiadomości o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować poprawnie i – kluczowe – efektywnie. Drugi sposób to zatrudnienie na etat wprawnego SEOwca, jednak nie każda firma się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzeci sposób to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki wydzielone na zadania agencji SEO można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Plusem zlecania działań agencji SEO jest to, że nie licząc specjalistów od SEO w zatrudnione są tam też eksperci od content marketingu, kodowania, projektowania graficznego i kampanii Google Ads, którzy służą merytorycznym wsparciem w tych sferach.

Agencja SEO – wybierz tę, która istnieje w branży od lat

Agencji SEO w naszym kraju jest wiele. Na co zwrócić uwagę w toku poszukiwań podmiotu, która wywinduje do góry naszą widoczność w SERP? Radzimy wybrać firmę, która istnieje na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, ale również tych reklamowych czy kreatywnych, co roku wzrasta, co nie zawsze niesie za sobą należytą jakość usług. Współpracując z agencją, która działa od mniej więcej dziesięciu lat, można mieć pewność, iż posiada ona duże doświadczenie i może bez trudu pochwalić się interesującym portfolio swoich byłych prac. Na stronach agencji SEO zazwyczaj dodawany jest dział z opisem tzw. „kejsów”. Zanim podpisze się umowę warto zapoznać się ze opisy takich przypadków, żeby samemu sprawdzić, jakich efektów można się spodziewać po danej agencji, jak również to z jakimi problemami przyszło im się zmierzyć oraz z jakimi branżami miała do czynienia. Godna zaufania agencja SEO to taka, której praca jest transparentna: zawiadamia o harmonogramie zadań na najbliższe tygodnie, a także przekazuje sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich rezultaty.

Następna nie do przecenienia kwestia to personalizacja oferty i dostosowanie zakresu prac do potrzeb działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy odpisuje w kilka minut, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, powinien to być znak alarmowy. Po wysłaniu pytania pracownik dobrej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, by dopytać o pomocnicze dane o firmie, potrzebne do zaprezentowania dla niej wszechstronnej oferty. Chodzi o dane, których nie da się odnaleźć na własną rękę w internecie, jak przykładowo informacja o realizowanych uprzednio pracach SEO oraz o najistotniejszych dla klienta towarach czy usługach, które chce wypromować.

Opłata za usługi agencji SEO – na które oferty uważać

Z nieufnością warto podejść do agencji SEO, które proponują rodzaj współpracy z opłatą za wypracowany rezultat. W takim modelu klient rozlicza się z firmą SEO wtedy, gdy słowa kluczowe uzyskają wskazane w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do pierwszej strony wyników czy też do Top5). To w dalszym ciągu dość popularny sposób rozliczeń, jednak wiąże się ze znacznym niebezpieczeństwem – można bowiem osiągnąć błyskawiczne rezultaty łamiąc reguły określone przez Google. Systematycznie uaktualniany algorytm również nie ułatwia spełnienia obietnic złożonych zleceniodawcy, zatem solidna firma SEO nigdy nie gwarantuje zdobycia konkretnych efektów. Co do opłaty za działania firmy SEO, to rzadko bywa ona stała – tradycyjnie w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy niezbędne są wyższe nakłady finansowe, by przeprowadzić dogłębny audyt SEO, a w następnej kolejności wcielać w życie wszelkie wyliczone w nim prace. W kolejnych miesiącach współpracy, jak witryna klienta zostanie już zoptymalizowana, wydatki na prace bywają o wiele mniejsze.

Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]