Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?

Kraków agencja reklamowa. Uzyskaj więcej informacji.

Gdy prowadzi się firmę, obojętnie czy jest się producentem, właścicielem sklepu czy usługodawcą, akcje marketingowe powinny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności marki. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na stworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. marketingu, jednakże mniejsze biznesy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.

W jakich działaniach pomoże Ci agencja reklamowa?

Agencja marketingowa to grupa kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie ekspertów bardzo dobrze orientujących się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (filmy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zamówić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (wizytówki, koperty oraz papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, że będzie ono prawidłowo zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – billboardów, stoisk targowych, ulotek bądź kalendarzy. Agencja reklamowa pomoże również stworzyć interesujące, unikatowe artykuły na stronę www firmy, jak również zaplanuje strategię interakcji z klientami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, takie jak Twitter, Instagram i Facebook.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?

Oferta agencji reklamowej adresowana jest głównie do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie jest to jednak, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, konferencji bądź targów wymagających na ogół skrupulatnego planowania, takie zadania może przejąć agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w budowie niezawodnej i zgranej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej organizację warsztatów integracyjnych lub przygotowanie programu kursów. Na rynku działają setki agencji reklamowych, warto jednak decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do znacznego zespołu doświadczonych profesjonalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich działań marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku marki.

Dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]