Marketing

Różne typy pozycjonowania – long tail, okresowe, lokalne

Istnieją trzy główne sposoby pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W pozycjonowaniu tego typu najważniejsze jest połączenie frazy z nazwą wybranej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę na ogół: – kraj (np. “kompozytor Polska”) – […]

Poradnik Google o tym, jak wybrać agencję SEO

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż dziś obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz […]

Pozycjonowanie w kilku słowach

Pozycjonowanie stron internetowych to szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie powinno skutkować zwiększeniem liczby transakcji firmy. Dodatkowym plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności usługi, produktu bądź samej marki. […]

Eko gadżety reklamowe dla świadomych firm

W ostatnich latach temat ochrony środowiska przeobraził się w jedną z głównych spraw, roztrząsanych arenie międzynarodowej. Potrzeba modyfikacji naszego postępowania dotyczącego odpowiedzialnego wykorzystania surowców, pomału przenika do każdego aspektu życia, również do świata marketingu. Obecnie zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże koncerny, aspirują do tego, żeby stać się eco-friendly. Swoje […]

Zalety wykorzystania panoram sferycznych na Facebooku

Zdjęcia 360 stopni to bardzo atrakcyjna i nowoczesna metoda przedstawiania wnętrz przedsiębiorstw czy lokali usługowych. Przeważnie spotykamy je przeglądając Google Street View lub wizytówki Google Moja Firma, ale również napotykamy je na najpopularniejszym portalu społecznościowym – na Facebooku. Pozwala on na zamieszczanie na profilu firmy takiej interaktywnej fotografii. Jak zatem […]