
Jak wybrać agencję SEO. Uzyskaj więcej wskazówek.
Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż dziś obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc zatrudnić dobrą agencję SEO? Rekomendujemy posłuchać podpowiedzi ekspertów, a najlepiej tych od Google.
Google radzi, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO
Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i cały czas rozwija się praktycznie wyłącznie za dzięki Google. Mimo występowania innych opcji, jak między innymi Baidu, Yandex czy Rambler, nadal najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zaistnieć w sieci, musi pracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje mocna konkurencja, przeważnie nie jest to realne bez doradztwa specjalistów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest czymś zupełnie nowym, i zamieściło krótki kurs, jak wybrać rzetelną firmę SEO.
Kluczowe cechy dobrej agencji SEO
Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem klarownie objaśnia, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:
- dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe,
- udzielenie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
- nieustanny monitoring kondycji strony oraz regularną analizę jej statystyk,
- umiejętność szacowania budżetu oraz czasu niezbędnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dogłębnego audytu strony.
Pracownica Google akcentuje także, iż rzetelna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym pierwsze efekty dopiero po kilku miesiącach pracy.