Pozycjonowanie stron internetowych to szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie powinno skutkować zwiększeniem liczby transakcji firmy. Dodatkowym plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności usługi, produktu bądź samej marki.
Algorytm Google klasyfikuje wszystkie witryny internetowe na podstawie mniej więcej 200 różnych wskaźników. Efekt tej ewaluacji decyduje o tym, na której pozycji strona lub jej podstrona pojawi się w SERP na daną frazę. Za główne czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uznają np. linkowanie (off-site i on-site), prędkość ładowania, jak również jakość treści.
Wyszukując w przeglądarce Google dowolne słowo, użytkownikowi zostanie zaprezentowany wykaz stron, których zawartość została uznana za najbardziej dopasowaną do szukanego hasła. Które adresy wyświetlają się w SERP najwyżej? Najczęściej te, których treść jest dobrze nasycona właściwymi frazami kluczowymi. a zarazem unikalna. Na pozycje nie bez wpływu jest także poprawnie zoptymalizowany kod HTML, szybkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na mobile, lecz i na komputerze), a także ilość linków odsyłających do naszej witryny.
Czy powinno się przekazać pozycjonowanie sklepu albo strony www podmiotowi zewnętrznemu?
Google cyklicznie usprawnia algorytm, w związku z tym warto zlecić pozycjonowanie oraz optymalizację stron i sklepów internetowych fachowcom. Właściwym wyborem będzie firma SEO mająca wieloletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest szereg specjalistów nie tylko od SEO, ale także copywritingu oraz kodowania. Powierzając pozycjonowanie strony agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które również podniosą dochód firmy.
Otwierasz biznes? Pozycjonowanie to teraz konieczność!
Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta adresowana do administratorów stron internetowych, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż usług bądź produktów przedsiębiorstwa. Decydując się dowolną działalność nieroztropnie jest obecnie nie założyć strony firmowej lub ją uruchomić, ale zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to ciągłe starania o pozyskanie kolejnych klientów. Wedle statystyk aż 97% osób poszukuje online informacji o lokalnych firmach, co klarownie wskazuje do jak rozległej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony lub sklepu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google bardzo zwiększa szansę, że konsument wybierze nasze usługi.
Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]