Zalety wykorzystania panoram sferycznych na Facebooku

Uzyskaj więcej informacji o sporządzaniu panoram 360 Google na http://tinyurl.com/rett75v

Zdjęcia 360 stopni to bardzo atrakcyjna i nowoczesna metoda przedstawiania wnętrz przedsiębiorstw czy lokali usługowych. Przeważnie spotykamy je przeglądając Google Street View lub wizytówki Google Moja Firma, ale również napotykamy je na najpopularniejszym portalu społecznościowym – na Facebooku. Pozwala on na zamieszczanie na profilu firmy takiej interaktywnej fotografii. Jak zatem możesz wykorzystać zdjęcia 360 stopni do wyróżniania Twojej marki na Facebooku? Odpowiedzi prezentujemy w dalszej części tekstu.

Co wyróżnia sferyczne zdjęcia panoramiczne?

Zdjęcia 360 stopni to panorama sferyczna, na które można patrzeć pod każdym kątem. Swobodne obracanie fotografii generuje wrażenie realnej obecności w danym miejscu. Panoramy sferyczne na Facebooku umożliwiają odwiedzenie nieruchomości, lokalu lub budynku poprzez wybór kierunku, w którym patrzymy. Fotografie tego rodzaju przygotowuje się z pomocą specjalnej aplikacji i aparatów. Dla użytkowników wyłączną różnicą w porównaniu do tradycyjnych zdjęć cyfrowych to możliwość wybrania myszką takiego zdjęcia, a w następnej kolejności manipulacja nim w dowolnym kierunku.

Zdjęcia 360 stopni – promuj swój biznes

Panoramy sferyczne na Facebooka to znakomity sposób na popularyzację Twojego biznesu bądź firmy. Zdjęcia 360 stopni dają szerokie możliwości przedstawienia pomieszczeń hostelu, lokalu gastronomicznego czy biura. Taka forma fotografii jest o wiele bardziej przyciągająca oraz pomaga dokładnie zapoznać się z oglądanym punktem. Publikacja zdjęć 360 stopni na Facebooku wpłynie korzystnie na postrzeganie naszej firmy przez klienta i podniesie jego ufność do świadczonych przez nas usług, co przełoży się na o wiele wyższe prawdopodobieństwo, że je zamówi.

Panoramy sferyczne warto użyć na Facebooku w szczególności jeśli prowadzimy działalność, która opiera się na najwyższej jakości pomieszczeniach (jak przykładowo hotel bądź sale konferencyjne), ale też jeśli chcemy przybliżyć naszym klientom miejsce, w którym pracujemy lub nakłonić potencjalnych pracowników, aby skorzystali z naszej oferty rekrutacyjnej.

Do opracowania zdjęć 360 stopni na Facebooka zatrudnij specjalistę!

Przygotowanie panoramy sferycznej, choć w teorii można zrealizować samodzielnie, jednakże do celów marketingowych wskazane jest wybrać profesjonalnego fotografa, który zajmuje się zawodowo interaktywnymi fotografiami. Czemu to zalecane rozwiązanie? Powierzenie tego zadania wykwalifikowanemu fotografowi daje gwarancję stworzenia wysokiej jakości fotografii, które prócz tego będą bardziej interesujące dla widza. Sama usługa nie jest także kosztowna ani trudno dostępna. Na stronie Google Moja firma — Street View znajduje się wykaz fotografów rekomendowanych przez Google do wykonania sferycznych zdjęć panoramicznych. W katalogu tym znajdują się tylko Ci specjaliści, którzy spełnili konkretne wymagania jakościowe Google oraz opublikowali określoną liczbę poprawnych panoram 360 stopni.

Dane teleadresowe:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]